loading...
اندروید دانلود
admin بازدید : 356 شنبه 07 فروردین 1395 نظرات (2)

بهترین سری از بازی های سبک ریسینگ اندروید با Nitro Nation Stories به اوج هیجان میرسد!
به قهرمان ما ،Justin Carr ‍، بپیوندید در حالی که او در محیط های ۳D برای افتخار و انتقام رانندگی میکند. این بازی آفلاین شما را در سرعت و مسابقه به چالش میکشد در حالی ک شما مجموعه ای از تصادف ها و مرگ های مرموز را دنبال میکنید.

در Nitro Nation Stories ، به بیش از ۳۰ خودرو برای انندگی دسترسی دارید که در بهترین کارخانه های تولید ماشین ساخته شده اند ؛ مثل فورد ، بی ام دبلیو ، ‍کادیلاک ، شورلت ، هوندا، …   . سه محیط منحصربه‌فرد رانندگی راکشف کنید و در پنج فصل جاستین و همراهش Da Fly را در دنیای رانندگی غیرقانونی دنبال کنید. بین پنج مود از بازی انتخاب کنید (Story Mode ، Street Race ، Underground ، Division ، Pro Street) و جایزه و پول ببرید و ارتقا بدهید. خودروتان را با مجموعه ای از رنگ های موجود در بازی یا رنگ هایی که خودتان میسازید، شخصی سازی کنید. خودرو خودتان را ارتقا دهید (موتور ، Turbo ، گیربکس ، Intake ،بدنه ،چرخها ، نیترو) با پنج مرتبه امکان ارتقا.

تغییرات نسخه ۳٫۰۰٫۰۳ :

سیستم جدید شخصی ساز خودرو با جزییات فراوان

حل بعضی مشکلات حافظه و فزایش پایداری بازی

کاهش زمان یافتن رقیب در مود Underground

پیشرفت محیط خرید و انتخاب خودرو

admin بازدید : 300 شنبه 07 فروردین 1395 نظرات (0)

Angry Birds Go! | بازی پرندگان عصبانی مسابقه ای اندروید

 

Angry Birds Go! مطمئنا بازی های این شرکت نیاز به معرفی ندارند و هرکسی حداقل برای یکبار هم که شده آنها را تجربه کرده است . سری بازی های پرندگان خشمگین از جمله پرطرفدارترین بازی های ارائه شده بر روی تمام سیستم عاملها هستند و به سبب جذابیت و سادگیشان ، در تمام رده های سنی طرفدار دارند . اما Rovio اینبار طرفداران Angry Birds را شگفت زده کرده است و با تغییر کامل گیم پلی ، بازی فوق العاده ای به نام Angry Birds Go را عرضه کرده است که شما اینبار میتوانید سبک مسابقات ماشین کراش را با کاراکترهای پرندگان خشمگین تجربه کنید ! مثل همیشه گرافیک رتینا البته اینبار در محیطی سه بعدی و جذاب و گیم پلی جدید باعث میشود که شما تجربه ی جدید و متفاوتی را از پرندگان خشمگین بر روی دیوایسهای خود داشته باشید !

ویژگی ها Angry Birds Go! :

– اولین بازی سه بعدی Angry Birds ، پرندگان و خوکها را از هر زاویه ای تماشا کنید !
– امکان بازی با کاراکترهای مختلف پرندگان و یا خوکها
– دارای محیطها و مسیرهای متنوع برای مسابقه ای جذاب
– امکان حالتهای مختلف بازی از جمله : Race, Time Boom, Fruit Splat, Champion Chase و Mega Match
– امکانات مختلف برای آپگرید و افزایش قدرت ماشین
– امکان اضافه کردن کاراکترها و ماشینهای بیشتر توسط TELEPODS

 

تغییرات در این نسخه :
چالش های جدید
و…

 

 

راهنمای اجرای بازی :

۱-فایل نصبی Apk را نصب کنید
۲-سپس پوشه com.rovio.angrybirdsgo رو به ادرس ‘SDcard/Android/Obb’ منتقل نمایید
۳-بازی رو اجرا کنید

admin بازدید : 354 شنبه 07 فروردین 1395 نظرات (0)

Final kick – بازی ضربه نهایی

اگر از طرفداران بازی فوتبال هستید ,بی شک بازی های مهیجی همچون Final kick میتواند شما را هیجان زده و سرگرم کند.در این بازی شما به عنوان یک بازیکن در زمین فوتبال به دنبال موفقیت های پی در پی خود هستید و با زدن گل های بیشتر امتیاز و هیجان شما بیشتر میشود. میتوانید هم بازیکن شوید و ضربه ی پنالتی را بزنید و هم در نقش دروازه بان به سنگربانی بپردازید.

Final kick در این بازی به صورت آنلاین با دیگر بازیکنان در سراسر جهان به رقابت میپردازید و میتوانید سرنوشت تیم را شما مشخص کنید. همچنین رقابت های هفتگی نیز در بازی به صورت آنلاین انتظارتان را میکشد. میتوانید بازیکن خود را مدیریت کنید و برای رسیدن به مقام های بالاتر تلاش کنید.

 

ویژگی های بازی Final kick  :
گرافیک زیبا و واقعی بازی
حس بازی در جام جهانی ۲۰۱۴
دارای ۲۰ رقابت حساس آفلاین
امکان شخصی سازی تیم/بازیکن خود
مسابقات هفتگی آنلاین با جوایز ویژه
رایگان بودن تمام امکانات بازی
فیزیک واقع گرایانه و قابل انعطاف توپ
کنترل ساده و قابل مشاهده بودن نقاط حرکت توپ

 

تغییرات در این نسخه :
چالش های جدید
و…

راهنمای نصب بازی :
۱-فایل نصبی Apk را نصب کنید
۲-پوشه دیتا com.final_kick.best_penalty_shootout.soccer_football_game_free را در SDcard/Android/Obb کپی کنید.
۳-بازی را اجرا کنید.

 

 

admin بازدید : 439 شنبه 07 فروردین 1395 نظرات (1)

– بازی جدید مهمانی اسنوبورد ۲ اندروید همراه دیتا

Snowboard Party 2 یک بازی فوق العاده هیجان انگیز که آدرنالین بدن شما را به بالاترین حد می برد! تجربه اسکیت سواری بر روی برف در ۲۱ مکان خیره کننده و متفاوت، انجام دادن حرکات حرفه ای برای گرفتن امتیازات بیشتر، بازی با افراد مختلف در سرتاسر جهان برای شکست دادن آن ها در مسابقات، به چالش کشیدن دوستان خود و بازی کردن به صورت چند نفره بدون شک شما را به وجد می آورد! تمام کردن بیش از ۱۵۰ مرحله و رسیدن به موفقیت های مختلف، کسب کردن تجربه و ارتقا وسایل خود و معروف شدن در بین مردم جهان، شخصی سازی بازیکن خود در لباس های مختلف، ارتقا تخته اسکیت خود برای بهتر بازی کردن در مسابقات، انتخاب اسکیت خود در بین ۵۰ اسکیت مختلف که هر کدام ویژگی های مختلف خود را دارد و صدها کار دیگر این بازی را بهترین بازی اسنوبورد کرده است.

ویژگی های بازی Snowboard Party:
سیستم کنترل جدید کاملا قابل تنظیم است. شما می توانید همه چیز را تنظیم کنید!
یادگیری بیش از ۵۰ ترفند منحصر به فرد و ایجاد صدها ترکیب حرفه ای
مکان های عظیم برای اسکی از جمله ۲۱ مکان واقع در رشته کوه های راکی، رشته کوه های آلپ و ژاپن
امکان بازی به صورت افلاین و تک نفره با صدها مرحله
بازی با دوستان در حالت چند نفره و یا چالش آنلاین کاربران جهانی
سفارشی کردن شخصیت اصلی مورد علاقه خود با بیش از ۸۰ لباس و ۵۰ تخته
سیستم عالی کنترل برای هدایت شخصیت + انواع حالت های کنترل
گرافیک خیره کننده اچ دی، صداگذاری فوق العاده و ساخت منحصر به فرد

تغییرات در این نسخه :
رفع اشکالات و بهبود کلی بازی
چالش های جدید
و…

admin بازدید : 398 جمعه 06 فروردین 1395 نظرات (2)

بسم الله الرحمن الرحیم

در این پست که به صورتی اختصاصی در اندروید دانلود تهیه شده است قصد دارم برنامه ای بسیار کاربردی به نام حس گر هوشمند را بهتون معرفی کنم

این نرم افزار که در کافه بازار با استقبال فروانی روبرو شد به شما این امکان را میده که میزان حساسیت صفحه موبایلتون را چک کنید با این نرم افزار میتونید موبایلتون را قفل کنید .

*قیمت این نرم افزار جالب در کافه بازار 5000 تومان است که در اندروید دانلود رایگان دریافت کنید *

تصاویری از برنامه :


برای دانلود نرم افزار به ادامه مطلب بروید ...

admin بازدید : 453 جمعه 06 فروردین 1395 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

در این پست که به صورت اختصاصی از اندروید دانلود تهیه شده  قصد دارم برنامه ای محبوب در رابطه بابازی پر طرفدار کلش اف کلنز را بهتون معرفی کنم

اسم این برنامه هست نقشه های شناور کلش اف کلنز

خوب کارایی این برنامه چیه ؟؟؟ با این برنامه میتونید یک نقشه به صورت انلاین در کنار دستتون داشته باشید و از روی اون نقشه مپتون را اونطوری بچنید در این برنامه صد ها مپ برتر از تاون حال 6 گرفته تا تاون حال 11 قرار داده شده است

اماامکانات جالبه دیگری هم در این نرم افزار هست که به برخی از اونها اشاره میکنم

*لیست بهترین کلنها *

*لیست بهترین مپ ها *

*معرفی بهترین ضد غارت ها*

*معرفی بهترین رباط ها*

*این نرم افزار در کافه بازار به قیمت 3500 تومان به فروش میرسد شما میتوانید در اندروید دانلود به صورت رایگان دریفات کنید *

برای دانلود به ادامه مطلب بروید ...

admin بازدید : 404 پنجشنبه 05 فروردین 1395 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

دانلود رایگان نرم افزار قفل صوتی

این پست که به صورت اختصاصی در اندروید دانلود تهیه شده است میخواهیم برنامه ای کاربردی و رایگانی را بهتون معرفی کنیم اسم این برنامه هست قفل صوتی (voice louck) با این برنامه میتوانید که که با کلمه مورد نظر یا صدای خودتون  موبایل اندرویدیتون را قفل و باز کنید

از ویژگی های جالب این نرم افزار میشه به این اشاره کرد که این نرم افزار صدای صاحب خودرا میشناسه و فقط با اون صدا باز میشه

*نکته: قیمت این نرم افزار در کافه بازار 5000 تومان هست ولی در اندروید دانلودرایگان دریافت کنید *

برای دانلود به ادامه مطلب بروید ...

admin بازدید : 581 پنجشنبه 05 فروردین 1395 نظرات (0)

نام یکی از پرطرفدارترین برنامه ها جهت ایجاد جلوه های جذاب به تصاویر برای سیستم عامل اندروید است.با استفاده از این اپلیکیشن اندرویدی به راحتی می توانید افکت ها و جلوه های زیبایی به عکس های خود دهید و آن ها را با دوستان خود در شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید.با استفاده از این برنامه همچنین قادر خواهید بود تصاویری که دیگر کابران این شبکه به اشتراک گذاشته اند را مشاهده نمایید و لذت ببرید.برنامه اینستاگرام اندروید با بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر در سرتاسر دنیا توانسته با امکانات بی نظیر خود محبوبیت بسیاری را در بین کاربران اندرویدی کسب کند.

از نکات جالب این برنامه ، وجود افکت های بسیار جذاب آن از جمله افکت های قدیمی مانند افکت های WILLOW و INKWELL و افکت دهه هفتادی! یا افکت های بسیار دیدنی دیگر مثل Earlybird ، Hudson یا Sutro و… و یا امکان ایجاد حاشیه های مات دور عکس و بسیاری از امکانات بسیار جالب دیگر است که اینستاگرام را به محبوب ترین شبکه اجتماعی عکس تبدیل کرده است.

گفتنی است این اپلیکیشن قدرتمند به صورت رایگان در مارکت اندروید قرار گرفته و دارای  امتیاز عالی ۴.۵ از ۵ در سایت گوگل پلی است و اندروید سیتی امروز آخرین نسخه این برنامه محبوب را با لینک مستقیم برای شما عزیزان قرار داده است که امیدواریم از آن لذت ببرید.

ویژگی های اصلی Instagram اندروید :

– وجود افکت های متنوع و جذاب برای زیباتر کردن نصاویر

– اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک ، تویتر و…

– امکان نمایش عکس های به اشتراک گذاشته شده ی سایر کاربران در اینستاگرام

– مشاهده و لایک کردن عکس های شما توسط دیگر کابران و دوستان

– استفاده رایگان از تمامی امکانات و قابلیت ها

تغییرات نسخه جدید :

* افزوده شدن قابلیت لمس سه‌بعدی در برنامه

* امکان استفاده همزمان از چند اکانت با قابلیت سوییچ کردن بین اکانت ها

* گروه های مکالمه را نام گذاری کنید که راحت پیدا شوند.

* عکس و ویدئو و پیام بفرستید تا مکالمات ادامه پیدا کنند.

admin بازدید : 462 چهارشنبه 04 فروردین 1395 نظرات (0)

یکی از پرطرفدارترین نرم افزار های چت و مسنجر است که امروز با معرفی آخرین نسخه آن در خدمت شما هستیم.این اپلیکیشن محبوب برای انواع سیستم عامل ها از جمله اندروید و ویندوزفون منتشر شده و دارای امکاناتی بی نظیری برای چت گروهی و دو نفره است.با استفاده از این مسنجر قادر خواهید بود پس از اتصال به اینترنت با استفاده از وای فای و یا GPRS ، به چت گروهی با دوستان خود بپردازید و به صورت رایگان به ارسال عکس و ویدئو ، موزیک ،متن و… بپردازید.گفتنی است واتس آپ اندروید با ۵۰۰ میلیون دانلود در گوگل پلی توانسته رکورد فوق العاده ای داشته باشد و این حاکی از برتری این مسنجر محبوب نسبت به اکثر نرم افزارهای مشابه است.

برنامه واتس اپ اندروید  به صورت رایگان در مارکت اندروید قرار گرفته و دارای امتیاز ۴.۴ از ۵ در سایت رسمی گوگل است و اندروید سیتی مثل همیشه آخرین نسخه این نرم افزار را در کمترین زمان و با لینک مستقیم و به صورت رایگان برای دانلود شما عزیزان قرار داده است که امیدواریم از آن لذت ببرید.

ویژگی های نرم افزار WhatsApp Messenger اندروید :

– استفاده از مخاطبین گوشی بدون نیاز به معرفی دوباره مخاطب

– امکان اشتراک گذاری موقعیت مکانی خود با دوستان

– ظبط صدا و ارسال فوری آن به دوستان در واتس اپ

– استفاده بسیار کم از حجم اینترنت و پهنای باند

– استفاده کاملا رایـــــگان از تــــــمامی امکانات

– امکان ارسال عکس و ویدئو و موزیک و غیره

– استفاده از شکلک های بسیار زیبا و متنوع

– امکان چت به صورت گروهی و یا دو نفره

– محیط کاربری بسیار ساده و جذاب

– ارسال پیامک به کاربران آفلاین

تغییرات نسخه اخیر:
  • افزوده شدن بیش از ۱۰۰ شکلک و اموجی جدید
  • افزوده شدن بکاپ گیری Drive Backup : اکنون می توانید تمام پیام ها، عکسها و… روی بر روی گوگل درایو ذخیره نمایید. که در منوی   Settings > Chats and Calls > Chat backup  قرار  دارد.

سازگار شدن کامل با اندروید6

admin بازدید : 466 چهارشنبه 04 فروردین 1395 نظرات (0)

دانلود اپلیکیشن Viber : Free Calls & Messages – آخرین ورژن وایبر ، برنامه تماس و ارسال پیامک رایگان در اندروید

نسخه سالم و تست شده وایبر برای اندروید

 

Viber برنامه پرطرفدار تماس و ارسال پیامک رایگان از طریق اینترنت است.این برنامه به شما این امکان را می دهد که در هر کجای دنیا که هستید تماس رایگان و یا ارسال پیامک رایگان داشته باشید.این اپلیکیشن بسیار محبوب با بیش از ۴۰۰ میلیون کاربر در سرتاسر دنیا بی شک یکی از بهترین برنامه های ارتباطی اندروید می باشد.در وایبر ، مشخصه ی شما شماره تلفن شما می باشد و به راحتی می توانید با هر یک از مخاطبان خود که متقابلا از برنامه وایبر استفاده می کند ارتباط برقرار کرده و به صورت کاملا رایگان از امکانات .

برای استفاده از وایبر کافیست پس از نصب آن با wifi و یا GPRS به اینترنت متصل شوید.پس از اجرای برنامه ، وایبر خود به صورت اتوماتیک آن دسته از مخاطبان شما را که از این برنامه استفاده می کنند را به شما نمایش می دهد سپس شما به سادگی می توانید تماس برقرار کرده و ساعت ها به مکالمه رایگان بپردازید و یا پیامک ارسال نمایید آن هم به صورت ۱۰۰% رایگان (البته با نادید گرفتن هزینه ی بسیار ناچیز اتصال به اینترنت) !

نکته قابل توجه این است که به تازگی این برنامه برای سیستم عامل های مختلف از جمله ویندوز کامپیوتر منتشر شده و این بر محبوبیت این غول ارتباطی افزوده است.گفتنی است این برنامه به صورت رایگان در مارکت اندروید عرضه شده و دارای امتیاز ۴.۴ از ۵ در سایت رسمی گوگل است و اندروید سیتی آخرین نسخه ی این نرم افزار را برای دانلود شما عزیزان قرار داده است که امیدواریم از آن لذت ببرید.

ویژگی های viber اندروید:

– ایجاد ارتباط بدون هرگونه هزینه داخلی و بین المللی و کاملا رایگان

– ارسال عکس و ویدئو (از گالری و یا دوربین ) در هنگام ارسال پیامک

– امکان برقراری ارتباط با کاربران در اندروید و آیفون

– ارسال موقعیت جغرافیایی به دوستان خود

– کیفیت صدای بهتر نسبت به تماس معمولی

– ارسال صوت و صداهای ظبط شده

– و بسیاری از امکانات کم نظیر دیگر …

تغییرات نسخه جدید :

* اضافه شدن امکان به اشتراک گذاری مخاطبان چه در گفتگو ی یک به یک و چه در گروه ها

* تماس تصویری ساده تر : تماس تصویری را از لیست تماس های اخیر در پروفایل مخاطب خود آغاز کنید!

* از این پس با قرار دادن یک لینک در گفتگو ها، وایبر پیش نمایشی از محتویات آن لینک نشان می دهد.

* دعوت از تمام افراد یک گروه برای دنبال کردن گفتگو های عمومی (Public)

* اضافه شدن راه های جدید تر برای خرید اعتبار وایبری

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 30
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 936
  • بازدید سال : 5,302
  • بازدید کلی : 334,796