loading...
اندروید دانلود
admin بازدید : 209 پنجشنبه 03 تیر 1395 نظرات (0)

توضیحات : کلو یک نرم افزار جهت اجرا کردن مود هایی با پسوند cs هست. شما از طریق این برنامه میتوانید مد های خود را در بازی اجرا کنید. امروز نسخه فاینال نرم افزار محبوب و کاربردی CLEO را برای بازی GTA Sa آماده کرده ایم.همانطور که میدانید با استفاده از این نرم افزار میتوانید صدها مد و امکان جدید را به بازی اضافه کنید که بازی شما را بسیار جذاب تر خواهد کرد و شما را از جستجو برای کدهای تقلب بی نیاز می نمایید.ما در همین سایت چندین مد سازگار با CLEO را برای بازی جی تی ای 5 قرار داده ایم

admin بازدید : 153 پنجشنبه 03 تیر 1395 نظرات (0)

توضیح برنامه : تیم اسپیک یکی دیگر از نرم افزارهای برقراری یک ارتباط اینترنتی است که داشتن یک مکالمه صوتی با کیفیت بالا را برای شما تضمین خواهد نمود. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا به راحتی با دوستان خود ارتباط برقرار کنید و با آنها صحبت کنید. در این نرم افزار رایگان کیفیت صدا بسیار بالا است، سر و صدا و شلوغی در آخرین نسخه ی آن کاهش یافته و همچنین دارای تنظیمات میکروفون به منظور به دست آوردن بهترین صدا می باشد.نرم افزار TeamSpeak Client قابلیت قابل توجهی دارد,که باعث می شود شما کاربران عزیز در هنگام استفاده از نرم افزار و گفتگو با هم تیمی هایتان لذت یک گفتگوی دوستانه را تجربه کنید.

admin بازدید : 354 یکشنبه 15 فروردین 1395 نظرات (0)
توضیح:

پیامرسان سریعتر، هوشمندتر و غنی تر یاهو را تجربه کنید.
برنامه رسمی پیامرسان یاهو برای آندروید
- تماس های صوتی و تصویری رایگان
- به اشتراک گذاری تصاویر و ویدئوها
- گپ با کاربران Windows Live

تذکر
برای استفاده از قابلیت های صوت و ویدئو باید از آخرین نسخه افزودنی پیامرسان استفاده کنید.

admin بازدید : 346 یکشنبه 15 فروردین 1395 نظرات (0)

 

توضیح:

تلگرام یکی از جدیدترین ابزارهای ارسال پیام است. برنامه ای مشابه واتس اپ ولی بهتر در جزئیات.

تلگرام بسیار سریع، ساده، امن و کاملاً رایگان است. گروه گفتگو با حد اکثر 200 نفر درست کنید، ویدئو هایی با حجم حد اکثر ۱ گیگابایت و عکس ها را با جستجو در وب بفرستید. می توانید تمام چیز هایی که به اشتراک می گذارید را در ابر ذخیره کنید.

admin بازدید : 245 دوشنبه 09 فروردین 1395 نظرات (0)

دانلود رایگان برنامه 5 هزار استیکر تلگرام

این پست که در اندروید دانلود تهیه شده است میخواهیم برنامه ای بسیار کابردی و مهم را به شما معرفی کنیم این برنامه به کار افرادی میاد که از تلگرام استفاده میکنند این برنامه بیش از 5 هزار استیکر دارد که میتونید راحت به تلگرامتون اضافه کنید و ازش استفاده کنید .

*قیمت این نرم افزار در کافه بازار2000 تومان است که در اندروید دانلود رایگان دریافت کنید *

برای دانلود به ادامه مطلب بروید ...

admin بازدید : 581 پنجشنبه 05 فروردین 1395 نظرات (0)

نام یکی از پرطرفدارترین برنامه ها جهت ایجاد جلوه های جذاب به تصاویر برای سیستم عامل اندروید است.با استفاده از این اپلیکیشن اندرویدی به راحتی می توانید افکت ها و جلوه های زیبایی به عکس های خود دهید و آن ها را با دوستان خود در شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید.با استفاده از این برنامه همچنین قادر خواهید بود تصاویری که دیگر کابران این شبکه به اشتراک گذاشته اند را مشاهده نمایید و لذت ببرید.برنامه اینستاگرام اندروید با بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر در سرتاسر دنیا توانسته با امکانات بی نظیر خود محبوبیت بسیاری را در بین کاربران اندرویدی کسب کند.

از نکات جالب این برنامه ، وجود افکت های بسیار جذاب آن از جمله افکت های قدیمی مانند افکت های WILLOW و INKWELL و افکت دهه هفتادی! یا افکت های بسیار دیدنی دیگر مثل Earlybird ، Hudson یا Sutro و… و یا امکان ایجاد حاشیه های مات دور عکس و بسیاری از امکانات بسیار جالب دیگر است که اینستاگرام را به محبوب ترین شبکه اجتماعی عکس تبدیل کرده است.

گفتنی است این اپلیکیشن قدرتمند به صورت رایگان در مارکت اندروید قرار گرفته و دارای  امتیاز عالی ۴.۵ از ۵ در سایت گوگل پلی است و اندروید سیتی امروز آخرین نسخه این برنامه محبوب را با لینک مستقیم برای شما عزیزان قرار داده است که امیدواریم از آن لذت ببرید.

ویژگی های اصلی Instagram اندروید :

– وجود افکت های متنوع و جذاب برای زیباتر کردن نصاویر

– اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک ، تویتر و…

– امکان نمایش عکس های به اشتراک گذاشته شده ی سایر کاربران در اینستاگرام

– مشاهده و لایک کردن عکس های شما توسط دیگر کابران و دوستان

– استفاده رایگان از تمامی امکانات و قابلیت ها

تغییرات نسخه جدید :

* افزوده شدن قابلیت لمس سه‌بعدی در برنامه

* امکان استفاده همزمان از چند اکانت با قابلیت سوییچ کردن بین اکانت ها

* گروه های مکالمه را نام گذاری کنید که راحت پیدا شوند.

* عکس و ویدئو و پیام بفرستید تا مکالمات ادامه پیدا کنند.

admin بازدید : 462 چهارشنبه 04 فروردین 1395 نظرات (0)

یکی از پرطرفدارترین نرم افزار های چت و مسنجر است که امروز با معرفی آخرین نسخه آن در خدمت شما هستیم.این اپلیکیشن محبوب برای انواع سیستم عامل ها از جمله اندروید و ویندوزفون منتشر شده و دارای امکاناتی بی نظیری برای چت گروهی و دو نفره است.با استفاده از این مسنجر قادر خواهید بود پس از اتصال به اینترنت با استفاده از وای فای و یا GPRS ، به چت گروهی با دوستان خود بپردازید و به صورت رایگان به ارسال عکس و ویدئو ، موزیک ،متن و… بپردازید.گفتنی است واتس آپ اندروید با ۵۰۰ میلیون دانلود در گوگل پلی توانسته رکورد فوق العاده ای داشته باشد و این حاکی از برتری این مسنجر محبوب نسبت به اکثر نرم افزارهای مشابه است.

برنامه واتس اپ اندروید  به صورت رایگان در مارکت اندروید قرار گرفته و دارای امتیاز ۴.۴ از ۵ در سایت رسمی گوگل است و اندروید سیتی مثل همیشه آخرین نسخه این نرم افزار را در کمترین زمان و با لینک مستقیم و به صورت رایگان برای دانلود شما عزیزان قرار داده است که امیدواریم از آن لذت ببرید.

ویژگی های نرم افزار WhatsApp Messenger اندروید :

– استفاده از مخاطبین گوشی بدون نیاز به معرفی دوباره مخاطب

– امکان اشتراک گذاری موقعیت مکانی خود با دوستان

– ظبط صدا و ارسال فوری آن به دوستان در واتس اپ

– استفاده بسیار کم از حجم اینترنت و پهنای باند

– استفاده کاملا رایـــــگان از تــــــمامی امکانات

– امکان ارسال عکس و ویدئو و موزیک و غیره

– استفاده از شکلک های بسیار زیبا و متنوع

– امکان چت به صورت گروهی و یا دو نفره

– محیط کاربری بسیار ساده و جذاب

– ارسال پیامک به کاربران آفلاین

تغییرات نسخه اخیر:
  • افزوده شدن بیش از ۱۰۰ شکلک و اموجی جدید
  • افزوده شدن بکاپ گیری Drive Backup : اکنون می توانید تمام پیام ها، عکسها و… روی بر روی گوگل درایو ذخیره نمایید. که در منوی   Settings > Chats and Calls > Chat backup  قرار  دارد.

سازگار شدن کامل با اندروید6

admin بازدید : 466 چهارشنبه 04 فروردین 1395 نظرات (0)

دانلود اپلیکیشن Viber : Free Calls & Messages – آخرین ورژن وایبر ، برنامه تماس و ارسال پیامک رایگان در اندروید

نسخه سالم و تست شده وایبر برای اندروید

 

Viber برنامه پرطرفدار تماس و ارسال پیامک رایگان از طریق اینترنت است.این برنامه به شما این امکان را می دهد که در هر کجای دنیا که هستید تماس رایگان و یا ارسال پیامک رایگان داشته باشید.این اپلیکیشن بسیار محبوب با بیش از ۴۰۰ میلیون کاربر در سرتاسر دنیا بی شک یکی از بهترین برنامه های ارتباطی اندروید می باشد.در وایبر ، مشخصه ی شما شماره تلفن شما می باشد و به راحتی می توانید با هر یک از مخاطبان خود که متقابلا از برنامه وایبر استفاده می کند ارتباط برقرار کرده و به صورت کاملا رایگان از امکانات .

برای استفاده از وایبر کافیست پس از نصب آن با wifi و یا GPRS به اینترنت متصل شوید.پس از اجرای برنامه ، وایبر خود به صورت اتوماتیک آن دسته از مخاطبان شما را که از این برنامه استفاده می کنند را به شما نمایش می دهد سپس شما به سادگی می توانید تماس برقرار کرده و ساعت ها به مکالمه رایگان بپردازید و یا پیامک ارسال نمایید آن هم به صورت ۱۰۰% رایگان (البته با نادید گرفتن هزینه ی بسیار ناچیز اتصال به اینترنت) !

نکته قابل توجه این است که به تازگی این برنامه برای سیستم عامل های مختلف از جمله ویندوز کامپیوتر منتشر شده و این بر محبوبیت این غول ارتباطی افزوده است.گفتنی است این برنامه به صورت رایگان در مارکت اندروید عرضه شده و دارای امتیاز ۴.۴ از ۵ در سایت رسمی گوگل است و اندروید سیتی آخرین نسخه ی این نرم افزار را برای دانلود شما عزیزان قرار داده است که امیدواریم از آن لذت ببرید.

ویژگی های viber اندروید:

– ایجاد ارتباط بدون هرگونه هزینه داخلی و بین المللی و کاملا رایگان

– ارسال عکس و ویدئو (از گالری و یا دوربین ) در هنگام ارسال پیامک

– امکان برقراری ارتباط با کاربران در اندروید و آیفون

– ارسال موقعیت جغرافیایی به دوستان خود

– کیفیت صدای بهتر نسبت به تماس معمولی

– ارسال صوت و صداهای ظبط شده

– و بسیاری از امکانات کم نظیر دیگر …

تغییرات نسخه جدید :

* اضافه شدن امکان به اشتراک گذاری مخاطبان چه در گفتگو ی یک به یک و چه در گروه ها

* تماس تصویری ساده تر : تماس تصویری را از لیست تماس های اخیر در پروفایل مخاطب خود آغاز کنید!

* از این پس با قرار دادن یک لینک در گفتگو ها، وایبر پیش نمایشی از محتویات آن لینک نشان می دهد.

* دعوت از تمام افراد یک گروه برای دنبال کردن گفتگو های عمومی (Public)

* اضافه شدن راه های جدید تر برای خرید اعتبار وایبری

admin بازدید : 602 سه شنبه 03 فروردین 1395 نظرات (1)

بعد از ارائه چندین مسنجر پرطرفدار اندرویدی با ویژگی های خاص که می توانید لیست کاملی از آن ها را در این صفحه ببینید، امروز قصد معرفی یکی از سریعترین و امن ترین مسنجرها برای دیوایس های اندرویدی را داریم.با استفاده از Telegram قادر خواهید بود در محیطی بسیار کاربرپسند به ارسال عکس و فیلم و سایر اسناد با سرعت بالا پرداخته و فایل های خود را با دوستانتان در هرجای دنیا به اشتراک بگذارید و به چت و گفتگو با آن ها بپردازید.

شرح امکانات : تلگرام اندروید یکی از بهترین برنامه ها برای جایگزینی با مسنجر محبوب واتس اپ می باشد و از نکات قابل توجه این برنامه نسبت به سایرین آن است که با آن خواهید توانست که ویدئوها و فایلهای تصویری تا سقف ۱ گیگابایت را ارسال نمایید.از ویژگی های دیگر این مسنجر اندرویدی امنیت بالای آن است.با تلگرام در فضایی کاملا مطمئن به ارسال متن و اسناد خود پرداخته و گفتگوهای رمزگذاری شده برای ارسال متون برای شخص خاص را برای بهره گیریی از حداکثر امنیت استفاده نمایید. لازم به ذکر است این برنامه امن ترین مسنجر اندرویدی است به طوریکه سازندگان آن برای نشان دادن امنیت آن پاداش بزرگی را برای شخص هک کننده رمز پیام ها در نظر گرفتند اما کسی موفق به شکستن رمز گفتگوها نشد!!

با اپلیکیشن Telegram قادر خواهید بود روم های چت با تعداد افراد ۲۰۰ نفر بسازید و به صورت گروهی به چت کردن بپردازید.این برنامه اندرویدی به صورت رایگان در مارکت اندروید منتشر شده و دارای امتیاز ۴.۳ از ۵ در سایت رسمی گوگل است و اگر شما هم به دنبال یک مسنجر رایگان با امکانات بالا می گردید، تلگرام را از دست ندهید.

ویژگی های مسنجر Telegram اندروید :

– امکان برقراری ارتباط با دوستان با سرعت بسیار بالا (به دلیل اتصال به نزدیکترین سرور)

– امکان ارسال عکس و کلیپ و فایل تا سقف ۱۰۰۰ مگابایت

– ایجاد اتاق های چت گروهی با تعداد افراد ۲۰۰ نفر

– بهره مندی از فضای ابری نامحدود و دسترسی دائمی به اطلاعات

– رمزنگاری حرفه ای و قدرتمند برای افزایش حریم خصوصی پیامها

– امکان ارسال (forward) پیام ها و رسانه ها بلافاصله پس از دریافت

– استفاده بسیار کم از پهنای باند اینترنت و اتصال حتی با اینترنت ضعیف

– دارا بودن انواع شکلک های گوناگون و متنوع برای استفاده در محیط چت

– کاملا رایگان و بدون تبلیغات با در اختیار گذاشتن تمامی امکانات و قابلیت ها

+ دانلود در ادامه مطلب

admin بازدید : 554 سه شنبه 03 فروردین 1395 نظرات (1)

| دانلود آخرین نسخه بازی کلش آف کلنز Clash of Clans همراه ترفند های بازی |

این بازی به صورت کاملا آنلاین می باشد و شما همواره در معرض حمله از طرف قبایل دیگر می باشید. پس هموراه باید سعی کنید دیوارهای مستحکم ، قلعه های پایدار و ارتش خوب خود را تربیت کنید تا در مواقع جنگ روستای شما بدل به ویرانه نشود ! به نحوی اگر با بازی تراوین آشنا باشید این بازی نیز در همان سبک البته با گرافیکی بهتر و پایدارتر می باشد. این بازی قابلیت نصب روی اندروید 4.0.3 به بالا را داراست.

 

 

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

 

 

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 30
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 924
  • بازدید سال : 5,290
  • بازدید کلی : 334,784